В липні вчитися вигідно!
Кожен 3-й учасник від одного підприємства – БЕЗКОШТОВНО!
Час проведення: 10.00 – 13.00
💰 Вартість участі:
🔹 3 600 грн. – при реєстрації до 09 липня (знижка 10%!)
👥 900 грн. – для 2-го та кожного наступного учасника від однієї компанії
🔹 4 000 грн. – при реєстрації після 09 липня
👥 1 000 грн. – для 2-го та кожного наступного учасника
Автор та ведуча: Жакун Валентина Федорівна – експерт з управління якістю та сертифікації, консультант із впровадження GMP та ISO 9001, аудитор.
Як ефективно працювати зі скаргами клієнтів, підвищувати лояльність до продукції та не втрачати ресурс на “порожні” рекламації?
Як підготуватися до відклику продукції, що таке умовний відклик та навіщо його робити?
🎯 Для кого: для виробників/дистриб’юторів/імпортерів/розповсюджувачів косметичної та хімічної продукції.
На вебінарі ви отримаєте:
🔹 чіткий алгоритм роботи з рекламаціями згідно ISO 9001 та 22716
🔹 практичні кейси: фейкові скарги, зіпсований товар, алергії
🔹 вимоги до простежуваності: маркування, документація, партії
🔹 типові помилки в роботі з рекламаціями
🔹 для косметики як це пов’язано з небажаними ефектами та повідомленнями про них
Цей вебінар — must-have для фахівців з якості, виробників, технологів, які хочуть впевнено діяти в ситуаціях, де ставки — довіра клієнта та репутація бренду.
🔹 Основи управління рекламаціями
🔹 Побудова ефективного процесу
🔹 Простежуваність як основа довіри та контролю
🔹 Практика. Кейси та запитання
🎯 Результати для учасника:
Підписуйетсь на наші соціальні мережі 👇